x
Klantenservice
1 ONZE WINKELS

1.1 WAAR VIND IK DE OPENINGSTIJDEN?

Hier treft u een overzicht aan van alle winkels en hun openingstijden.

1.2 WAAR IS JULLIE WINKEL?

We hebben meer dan 50 winkels in Nederland. Klik hier voor een overzicht

1.3 WAT IS HET EMAILADRES OF TELEFOONNUMMER VAN DE WINKEL?

Alle winkels en hun gegevens vindt u hier.

1.4 WAAROM KOST HETZELFDE PRODUCT BIJ DE ENE WINKEL MEER DAN BIJ DE ANDERE WINKEL?

Het prijsverschil kan door diverse redenen ontstaan, een zo goed als nieuw product heeft een andere prijs dan een product met bijvoorbeeld een krasje.  Verschil in prijs kan ook ontstaan doordat er bij het ene product wel een doosje/lader/aankoopbon o.i.d. aanwezig is, en bij het andere niet. 

1.5 KOMEN JULLIE OOK THUIS MIJN PRODUCT OPHALEN?

In principe doen we dit niet, al onze winkels hebben een aparte inkoopbalie waar producten kunnen worden aangeboden. In sommige situaties kunnen producten thuis worden opgehaald. Neem hiervoor contact op met een winkel bij u in de buurt.

1.6 KAN IK MIJN TERUGKOOP VERLENGEN?

Nee, het verlengen van de terugkoopperiode is niet (meer) toegestaan. U kunt natuurlijk in de meeste gevallen wel uw product terugkopen en weer opnieuw aanbieden.

1.7 HEBBEN JULLIE DIT PRODUCT OP VOORRAAD?

Onze winkels hebben een dagelijks wisselend aanbod, Neem even contact op met een winkel bij u in de buurt, of gebruik de zoekfunctie in onze webshop voor het online aanbod van al onze winkels.

1.8 IS DIT MARKTPLAATS ACCOUNT WEL VAN JULLIE?

Al onze winkels hebben een marktplaats account. Bij twijfel over de echtheid kunt u contact opnemen met de betreffende winkel.  

1.9 HEBBEN JULLIE INTERESSE IN MIJN PRODUCT?

Vanuit de klantenservice kunnen we daar geen antwoord opgeven, maar onze winkels kunnen daar zeker mee helpen! Neem contact op met de winkel bij u in de buurt en zij zullen u verder helpen met de inkoop van uw producten.

1.10 HOEVEEL GELD KRIJG IK VOOR MIJN PRODUCT?

De klantenservice kan geen informatie geven over prijzen, voor een prijsopgave kunt u wel contact opnemen met een winkel bij u in de buurt. Dit kan per mail of telefoon, maar de meeste winkels bieden ook een mogelijkheid dit per Whatsapp te doen. Klik hier voor meer informatie.

1.11 KRIJG IK GARANTIE OP MIJN AANGEKOCHTE PRODUCT?

Op nagenoeg al onze producten heeft u natuurlijk garantie! De garantieperiode is minimaal 1 maand, maar soms ook langer.

Afwijkende garantiebepalingen zullen op de aankoop bon van de desbetreffende winkel vermeld worden. Meer informatie over onze garantiebepalingen vind u hier. (Garantie op een boormachine van 22 jaar oud is natuurlijk anders dan garantie op een iPhone van 1 week oud)

1.12 KAN IK MEER INFORMATIE KRIJGEN OVER HET PRODUCT? 

Neem even contact op met de winkel die het product aanbiedt, die kunnen u voorzien van meer informatie over de accessoires die worden bijgeleverd, en andere specificaties. 

 

2 MIJN BESTELLING

2.1 WANNEER KRIJG IK MIJN PAKKETJE?

Pakketjes worden rechtstreeks vanuit de winkels verzonden. Onze winkels streven ernaar bestellingen die voor 16.00 besteld zijn nog dezelfde dag te verzenden. Neem contact op met de winkel bij wie u heeft besteld, zij kunnen u meer vertellen over de status.

2.2 IK HEB GEEN BEVESTIGING ONTVANGEN, IS MIJN BESTELLING WEL GOED GEGAAN?

Na het afronden van een bestelling wordt er een automatische bevestiging naar u verzonden. Deze wordt verzonden vanuit [email protected] en komt soms in de spam terecht.  Mocht deze daar ook niet staan, dan kunt u contact opnemen met de winkel bij wie u herft besteld of mailen naar de klantenservice.

2.3 ER STAAT STATUS AFGEROND BIJ MIJN BESTELLING, MAAR IK HEB NOG NIKS ONTVANGEN, GAAT DIT GOED?

Status afgerond betekent dat het pakket verzonden is, of klaargezet voor verzending. Neem voor meer informatie contact op met de winkel bij wie u het product heeft besteld.

2.4 HOE KAN IK MIJN PAKKETJE RETOURNEREN?

Daarvoor kunt u een mail sturen naar de winkel die het product heeft verzonden, Zij zullen u verder informeren over het retourneren. Lees hier meer over het online kopen en de garantie.

2.5 HOE KAN IK DE BELOOFDE 20 EURO KORTING KRIJGEN?

Na een aankoop krijgt u de mogelijkheid om u aan te melden voor een spaarprogramma, hiermee krijgt u bij een volgende aankoop 20 euro korting. Deze korting wordt niet door Used Products, maar door het winkelen en sparen programma verstrekt. Meer informatie vindt u op www.winkelenensparen.nl

Voor verdere vragen over het ‘winkelen en sparen’ kunt u contact opnemen met de klantenservice van ‘winkelen en sparen’  via [email protected] of 0800 220 0026.

 

3 ONZE WEBSHOP

3.1 KAN IK 2 PRODUCTEN BESTELLEN IN 1 BESTELLING VAN 2 VERSCHILLENDE WINKELS?

Omdat onze vestigingen afzonderlijk van elkaar ondernemen, is het niet mogelijk om producten van verschillende vestigingen tegelijk af te rekenen. Alvorens producten van een andere vestiging toe te kunnen voegen, dient u eerst de huidige inhoud af te rekenen.

3.2 KUNNEN JULLIE HET PRODUCT VANUIT DE ENE WINKEL VERSTUREN NAAR DE ANDERE WINKEL ZODAT IK HET KAN ZIEN?

Omdat onze vestigingen afzonderlijk van elkaar ondernemen, is het niet mogelijk om producten kosteloos van de ene naar de andere winkel te versturen. Tegen betaling is het natuurlijk mogelijk een product naar elk gewenst adres te verzenden.  

3.3 STAAT ER BTW OP DE FACTUUR?

Dit hangt af van het product wat u heeft gekocht, maar in de meeste gevallen vallen de producten die wij verkopen onder de BTW-marge regeling waardoor de BTW niet aftrekbaar is.